

Reklamacje
W celu złożenia reklamacji, należy postępować zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji.
Prosimy o wypełnienie formularza zwrotu/reklamacji i dołączenie go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, numer telefonu, wskazanie nazwy produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2. Odesłanie produktu.
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią paragonu lub faktury zakupu.
3. Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
FPHU Ewelina Brzezińska
Rąbień AB ul.Szybowcowa 3
95-070 Aleksandrów Łódzki
Zwrot towaru
inmyroom daje Państwu 14 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny.
1. Aby odstąpić od umowy należy zwrócić zakupiony u nas produkt wraz z wypełnionym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy i wysłać go na nasz adres:
FPHU Ewelina Brzezińska
Rąbień AB ul.Szybowcowa 3
95-070 Aleksandrów Łódzki
2. Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami należy dołączyć wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę. Zwracany towar musi być kompletny i nie może nosić znamion użytkowania.
3. Koszty związane ze zwrotem towaru do Sprzedawcy ponosi Kupujący. Dla towarów wysokogabarytowych (np. meble, duża ilość zwracanych produktów), ze względu na gabaryty i wagę tych towarów, w przypadku odstąpienia od umowy odesłanie towaru może wiązać się z wyższymi kosztami niż zwykła przesyłka pocztowa.
4. Prawo odstąpienia od umowy nie dotyczy towarów na specjalne zamówienie, np, tapet zamawianych na m2, personalizowanych produktów, produktów wykonywanych na zlecenie Kupującego.